ရင်ကွဲနာ

 

" ရင်ကွဲနာ"


ကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော်လှည့်စားခဲ့တာ

ရက်ပေါင်း ၃၁၀၀ ကျော်ပြီတဲ့...


မဆုံတဲ့လမ်းကို ကျွန်တော်ရွေးခဲ့တယ်.......

မချစ်တော့ဘူး လို့ ဆိုလိုတာမဟုတ်ဘူး......

လျှောက်တဲ့လမ်းကိုမှန်စေချင်ခဲ့တာ..


ရင်ကွဲနာလို့ ခေါ်မလား

ညကအိပ်မပျော်ဘူး ဟန်နီ

မျက်ရည်မကျတဲ့ စာတွေနဲ့ ​အခါခါလူးလွန့်ပြီး

မိုးလင်းခဲ့တယ်  


၁၀စု နှစ် မပြည့်ခင် 

ကျွန်တော် လွှတ်ချ သင့်ပြီမလား....

ခင်ဗျားဓာတ်ဆရာလုပ်ထားတဲ့ 

တပုံတည်းသော ပုံလိုလေ

ကျွန်တော် အသံမထွက်ပဲ ကြည့်နေပါ့မယ်....


ချစ်ရသူအတွက်

ကျွန်တော်ဘာလုပ်​ပေးရမလဲ....


ဟန်နီရေ.........

အကြိမ်ကြိမ် ရင်တွေကွဲရတယ်...

သွေးချင်းချင်းနီလို့ 


#အေဝိုင်

191231

#Betaß ထံမှ

122919

Comments

  1. ကိုယ့်ကိုနာကျင်စေမယ့်toxic relationship စွန့်လွှတ်လိုက်တာအကောင်းဆုံးပါ။

    ReplyDelete
  2. Wheel...........dope.🏹🏹🏹

    ReplyDelete
  3. အမှန်ပါဘဲ
    အတိုင်းအတာတစ်ခုထက်ကျော်သွာရင် ပြတ်သွားကြတာပါဘဲ

    ReplyDelete

Post a Comment